قوانین مربوط به نصب سانروف، شیشه دودی و تغییرات فنی خودرو

قوانین مربوط به نصب سانروف، شیشه دودی و تغییرات فنی خودرو،طبق اظهارات رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی، هرگونه تغییرات در سیستم موتوری و ارکان خوردو ممنوع است...

قوانین مربوط به نصب سانروف، شیشه دودی و تغییرات فنی خودرو،طبق اظهارات رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی، هرگونه تغییرات در سیستم موتوری و ارکان خوردو ممنوع است...

  • ما در تعویض شیشه اتومبیل هنرمندیم ما در تعویض شیشه اتومبیل هنرمندیم
  • تعویض کلیه شیشه های اتومبیل داخلی و خارجی تعویض کلیه شیشه های اتومبیل داخلی و خارجی
  • ما بابت کیفیت تضمین می دهیم ما بابت کیفیت تضمین می دهیم
  • www.cgmohsen.ir www.cgmohsen.ir
  • www.cgmohsen.ir www.cgmohsen.ir

قوانین مربوط به نصب سانروف، شیشه دودی و تغییرات فنی خودرو

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸  ۰ نظر   ۱۷۲ بازدید

طبق اظهارات رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی، هرگونه تغییرات در سیستم موتوری و ارکان خوردو ممنوع است و استفاده از رینگ و لاستیک های اسپرت و غیراستاندارد، کاهش ارتفاع خودرو، استفاده از فرمان های کوچک که تسلط راننده بر خودرو را کاهش می دهد و نصب آینه های غیر استاندارد و نا متعارف، ممنوع بوده و پلیس درصورت مشاهده با چنین مواردی برخورد می کند.

همچنین استفاده از شیشه دودی (برچسپ های مربوط به دودی کردن شیشه) که بسیار تیره بوده و امکان رویت داخل خودرو وجود ندارد غیر مجاز تلقی خواهد شد.
دستکاری در سیستم اگزوز خودرو به نوعی که باعث ایجاد صدای ناهنجار شود ممنوع بوده و مطابق بند 94 آیین نامه راهنمایی و رانندگی با آن ها برخورد شده و ضمن اعمال قانون مالک ملزم به رفع نقص خواهد بود.
وی درمورد نصب سانروف و دیگر قطعات در خودرو گفت: اگر نصب قطعات توسط کارخانه تولید کننده و با هماهنگی با پلیس انجام شود مشکلی نخواهد داشت ولی در مواردی که به صورت دستی و در مراکز خارج از مجموعه انجام شود تخلف محسوب می شود و مراکز تغییر پلاک به خودروهایی که دارای چنین تغییراتی باشند، خدمات ارائه نمی دهند.
اعمال چنین محدودیت هایی درحالیست که در بسیاری کشورهای حتی پیشرفته جهان تیونینگ خودرو با شرایطی کاملا مجاز و قانونی تلقی شده و صنعتی چند صد میلیون دلاری و جذاب برای کار آفرینی و اشتغال افزایی به شمار می آید، اما خودروسازان داخلی نه تنها خود محصولات جذاب و مهیجی نمیسازند، بلکه عملا در راستای توسعه مراکز تیونینگ رسمی نیز تلاشی نمی کنند.

جلو گیری ازایجاد لایه چربی و آلودگی بر روی شیشه خودرو
جلو گیری ازایجاد لایه چربی و آلودگی بر روی شیشه خودرو
یکی از شایع ترین علل ایجاد چربی و آلودگی ، استفاده از کولر در فصول گرم می باشد . به خاطر تشدید شدن عمل تعرق چربی ها و املاح معدنی بیشتری از بدن خارج می شود و سرد کردن هوای داخل خودرو و مبحث ماندن این مولکول ها در داخل خودرو باعث می شود چربی ها بیشتر به شیشه ها جذب شوند .
دیدگاه خود را بیان کنید